تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 23:33
122 بازدید
کد خبر : 73819

تخصیص یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار در فصل بهار

تخصیص یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار در فصل بهار

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان منابع به استان اردبیل تخصیص یافته است. داوود شایقی در چهارمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: در ایام انتخابات به رغم برخی طعنه‌زنی کاندیداها هیچ‌گونه ابهامی در عملکرد اعتبارات عمرانی و

تخصیص یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار در فصل بهار

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان منابع به استان اردبیل تخصیص یافته است.

داوود شایقی در چهارمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: در ایام انتخابات به رغم برخی طعنه‌زنی کاندیداها هیچ‌گونه ابهامی در عملکرد اعتبارات عمرانی و زیربنایی استان مطرح نشد که این نشان می‌دهد در یک سال گذشته تمام اهداف و پیگیری‌ها در تأمین اعتبارات زیربنایی و طرح‌های اولویت‌دار بدون نقص به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: امسال اعتبارات هزینه‌ای بر مبنای افزایش ۲۵ درصدی در بین ۲۴ دستگاه استانی توزیع اعتبارات به انجام رسیده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سه ماه اول امسال تمام پرداختی کارکنان برا اساس ضریب افزایش سالانه در کنار اضافه‌ کار و رفاهی به موقع پرداخت شده و هیچ مشکلی در این فرآیند وجود ندارد.

شایقی افزود: تلاش می‌کنیم تا با توجه به همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان قراردادی با پیمانی رشد مورد نظر در اعتبارات دستگاه‌های اجرایی را واقع‌بینانه در نظر گرفته و این همسان‌سازی را به درستی عملیاتی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال با تاکید استاندار اردبیل فروش اموال جز برنامه‌ریزی‌های اصلی قرار گرفته و منابعی بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان در این زمینه پیش‌بینی شده که با تلاش تمام دستگاه‌ها امیدواریم این مبلغ به خزانه پرداخت و بازگشت این منابع را به حساب دستگاه‌های اجرایی شاهد باشیم.

شایقی اضافه کرد: بیشترین فروش اموال در استان با همکاری آموزش و پرورش اتفاق افتاده که برگشتی آن صرف پرداخت مطالبات بازنشستگان، کارکنان و طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی و پرورشی شده است.

وی با قدردانی از عملکرد خود مدیران دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی استاندار اردبیل در جذب به موقع اعتبارات بیان کرد: تا پایان تیرماه به عنوان سال مالی فرصت داریم تا منابع باقی مانده را جذب کنیم و قطعا امسال برگشتی به خزانه نخواهیم داشت و صد درصد اعتبارات جذب استان می‌شود.

شایقی به فروش اموال و رتبه اول استان در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: برخلاف رویه کشوری،‌ ما در حال حاضر هیچ مطالبات معوقی به بازنشستگان نداریم و بازنشستگان استان تمام مطالبات خود را در سال ۹۹ دریافت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در بخش اعتبارات عمرانی نیز سال گذشته ۷۸ هزار میلیارد تومان منابع در کشور توزیع شده که عنصر توزیع این اعتبارات شاخص جمعیتی و سهم دو درصدی استان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: عملکرد بودجه‌ای عمرانی استان در سال جاری سه هزار میلیارد تومان است که یک‌هزار میلیارد تومان آن برای راه آهن اردبیل تخصیص یافته و در حوزه راه‌ها به ویژه بزرگراه‌ها و عمران و آبادانی راه‌های روستایی منابع خوبی تأمین و تزریق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح