تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 21:26
84 بازدید
کد خبر : 72902

تشریح جزئیات اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی

تشریح جزئیات اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات ملی دستگاه های اجرائی استان را در بودجه ۱۴۰۰، رقم ۲۳ هزار و ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و میزان تخصیص آن را ۱۳ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. داود بهبودی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و

تشریح جزئیات اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات ملی دستگاه های اجرائی استان را در بودجه ۱۴۰۰، رقم ۲۳ هزار و ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و میزان تخصیص آن را ۱۳ هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

داود بهبودی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: از این اعتبارات ملی رقم یک هزار و ۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات ملی دستگاه‌های اجرایی استان است که به میزان ۷۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان یعنی ۷۳.۲۷ درصد تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: اعتبارات متمرکز وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های سطح ملی نیز ۲۱ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که به میزان ۵۷.۳۵ درصد یعنی ۱۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

بهبودی تعداد طرح های ملی ۲۱ دستگاه اجرائی استان را در سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۷ طرح، مجموع اعتبارات این طرح ها را یک هزار و ۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و میزان تخصیص این اعتبارات را ۷۳ درصد یعنی ۷۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواند.

وی افزود: اعتبار طرح های استانی ویژه پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی ۱۴ دستگاه اجرائی استان شامل ۳۴ طرح می باشد که برآورد اعتباری آن مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان بوده و ۱۵۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به میزان ۴۹ درصد تخصیص داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعتبار ردیف های متفرقه ابلاغ شده به استان را در سال ۱۴۰۰ رقم ۲۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بهبودی در عین حال خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه ای ابلاغی سال ۱۴۰۰ استان نیز ۸۹۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: سهم آذربایجان شرقی از اعتبارات ابلاغی تملک دارایی های سرمایه ای استانی کشور شامل (استانی، سه درصد نفت و ۰.۲۷ درصد ارزش افزوده) ۳.۶۲ درصد است که رقم آن در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۶۳ میلیارد تومان بوده و نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در سال جاری در مجموع مبلغ ۳۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش آب و راه روستایی به استان ابلاغ شده است.

بهبودی تصریح کرد: اعتبارات در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت توزیع در پروژه های عمرانی استان بدون لحاظ ردیف های متفرقه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر یک هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح