تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 22:24
73 بازدید
کد خبر : 138452

جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر برگزار می‌شود

جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از برگزاری جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان خبر داد. رسول خدابخش در جلسه هماهنگی جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر، گفت: این جشنواره وابسته به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین در مرکز رشد واحدهای فناور رشد شهرستان اهر برگزار می‌شود. وی،

جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از برگزاری جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در جلسه هماهنگی جشنواره رویش مرکز رشد واحدهای فناور اهر، گفت: این جشنواره وابسته به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین در مرکز رشد واحدهای فناور رشد شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی، ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در بین دانشگاه‌های منطقه ارسباران بسیار چشمگیر برشمرد و بر ارتباط بین بخشی دانشگاه با صنعت تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان نیز در این مراسم با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و نیز امکانات شرکت مولیبدن مس آذربایجان در زمینه‌های صنعتی و معدنی و بهره‌گیری این شرکت از کارکنان مجرب و متخصص، گفت: قطعاً همکاری این دو ارگان حرکت ماندگاری در تحکیم رابطه صنعت و دانشگاه خواهد بود.

سیدجلال عطایی گفت: شرکت مولیبدن مس آذربایجان پیش از این نیز در مدت کوتاه استقرار خود در شهرستان اهر، در کنار فعالیت‌های صنعتی و معدنی، اقدامات مختلفی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی انجام داده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم این شرکت در حوزه علمی نیز در راستای هدایت ظرفیت‌های علمی پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی منطقه به سمت نیازها و اولویت‌های حوزه صنعت و معدن ارسباران گام‌های اساسی بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز وجود رشته‌های مرتبط با معدن و زمین‌شناسی از مقطع کارشناسی تا دکتری و اساتید باسابقه و متخصص در این دانشگاه را نقطه مثبت و قابل اتکا برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک تحقیقاتی عنوان کرد.

علی سلیمی، آزمایشگاه‌های منحصربه‌فرد تخصصی در این دانشگاه را فرصتی برای همکاری بیشتر در این راستا ذکر کرده و از آمادگی این دانشگاه برای توسعه همکاری آموزشی، رفاهی، ورزشی و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های تخصصی خبر داد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه به منظور ارتباط مستمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با این دانشگاه امضا شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح