تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 22:25
242 بازدید
کد خبر : 208528

حراج لوازم ورزشی با بیش از ۴۰۰ محصول (به­صورت عمده) در اسپرت مال

حراج لوازم ورزشی با بیش از ۴۰۰ محصول (به­صورت عمده) در اسپرت مال

حراج لوازم ورزشی در اسپرت مال توسط بهترین تولیدی­ها و عمده­فروشان ورزشی به­صورت عمده انجام می­شود. اسپرت مال پاساژ آنلاین فروش عمده لوازم ورزشی است و انواع شرکت­ها و برندهای برتر ورزشی را جمع کرده است تا مغازه­داران و خرده­فروشان فقط با یک کلیک بتوانند به اطلاعات تماس ایشان دسترسی داشته باشند. حراج لوازم ورزشی

حراج لوازم ورزشی در اسپرت مال توسط بهترین تولیدی­ها و عمده­فروشان ورزشی به­صورت عمده انجام می­شود. اسپرت مال پاساژ آنلاین فروش عمده لوازم ورزشی است و انواع شرکت­ها و برندهای برتر ورزشی را جمع کرده است تا مغازه­داران و خرده­فروشان فقط با یک کلیک بتوانند به اطلاعات تماس ایشان دسترسی داشته باشند. حراج لوازم ورزشی با بهترین کیفیت و نازل­ترین قیمت در اسپرت مال انجام می­شود.

حراج لوازم ورزشی به­صورت عمده در اسپرت مال

کالاهای ورزشی یک بازار تجاری بزرگ جهانی است و در سال­های آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. گزارش McKinsey WFSGI 2021 نشان می­دهد که کل فروش بازار جهانی خرده­فروشی تجهیزات ورزشی ۱۴۹.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ است و پیش­بینی می­شود تا سال ۲۰۲۴ به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برسد. بنابراین، اگر ایده کسب­وکار فروشگاه لوازم ورزشی دارید، آماده دریافت قسمتی از این سود هستید. با این حال، چیزی بیشتر از دانستن نحوه خرید و فروش کالاهای ورزشی وجود دارد.

اگر مغازه­دار یا خرده­فروش لوازم و حراج لوازم ورزشی هستید، بهتر است بدانید هنگامی که مشتریانی در فروشگاه خود پیدا کردید، باید مطمئن شوید که خرید برای آن­ها آسان است. بارزترین بخش این امر پذیرش انواع روش­های پرداخت ازجمله پول نقد و کارت­های اعتباری است. اما خریدهای بزرگ­تر چطور؟ به عنوان مثال، خریدهای گروهی می­تواند رگ حیات یک کسب­وکار باشد و دادن انگیزه به سازمان­های مختلف برای خرید از شما، آن­ها را تشویق می­کند تا هر سال دوباره به آنجا برگردند.

شما می­توانید و بهتر است تخفیف­های گروهی ارائه دهید، اما رقبای شما درحال حاضر، این کار را انجام می­دهند. یک قدم جلوتر بروید و پرداخت اقساطی را بپذیرید. شما می­توانید به­راحتی مشتریان خود را قادر به خرید اقساطی با استفاده از کارت­های اعتباری با سود کم و کسب امتیاز در هر خرید از حراج لوازم ورزشی خود کنید.

قبل از همه موارد بالا باید لوازم ورزشی با کیفیت را از تولیدی­ها و عمده­فروشان ورزشی با قیمت مناسب تهیه کنید. با کلیک روی لینک خرید عمده لوازم ورزشی می­توانید محصول موردنظر خودتان را جست­وجو کرده و برندهای مختلف برای خرید عمده را بیابید و با ایشان برای خرید تماس بگیرید.

حراج-لوازم-ورزشی-بصورت-عمده-در-اسپرت-مال

حراج لوازم فوتبال عمده در منیریه

منیریه مرکز حراج لوازم ورزشی ایران بوده و بهتر است قبل از هر جای دیگر، برای خرید لوازم ورزشی به منیریه مراجعه کنید. در این بین لوازم ورزش فوتبال از اهمیت بالاتری برخوردار است چون فوتبال از ورزش­های بسیار محبوب جهان و ایران است. کمتر اهل ورزشی است که به­دنبال لوازم ورزشی باشد و گذرش به محله منیریه تهران نیفتاده باشد. لوازم فوتبال از لوازم ورزشی­هایی است که بسیاری از افراد خواستار خرید آن­ها هستند و در این بازار، مهم­ترین محل برای خرید لوازم فوتبال عمده و خرده، منیریه است.

اما شما برای خرید عمده لازم نیست تا منیریه بروید تا آن­ها را از نزدیک ببینید. البته این کار را هم می­توانید بکنید! ولی اسپرت مال بررسی و خرید از این تولیدی­ها را برای شما راحت­تر کرده است. اگر روی لینک فروشگاه لباس فوتبال منیریه کلیک کنید، می توانید فروشگاه­های لوازم فوتبال از کیف، کفش و جوراب ورزشی گرفته تا لباس باشگاهی و.. را در منیریه مشاهده ­کنید که به­صورت عمده و خرده محصول می­فروشند. کافی است روی برند موردنظرتان کلیک کنید تا اطلاعات سرشاری از آن­ها شامل اطلاعات تماس را به­دست بیاورید.

حراج لوازم فوتبال عمده در منیریه

خرید عمده از حراجی بهترین برند لباس ورزشی ایران در اسپرت مال

بهترین برند لباس ورزشی در ایران را نیز می­توانید در اسپرت مال بیابید. لباس ورزشی مرغوب توسط برندهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه می­شود؛ برای مثال برندهای

  • تولیدی آرشا اسپرت؛
  • فروشگاه فینا اسپرت؛
  • فروشگاه تورال؛
  • تولیدی پوشاک ورزشی راد اسپرت؛
  • نوین گام نبرد؛
  • رکس اسپرت؛
  • دیاموند اسپرت؛
  • حراج پوشاک ورزشی حانی؛
  • اسپرت حسینی؛
  • فروشگاه پرشین گلف؛
  • استادیوم اسپرت؛
  • تولیدی شادی؛
  • یوز اسپرت؛
  • تولیدی آریامن؛
  • ام اسپرت؛
  • تولیدی پوشاک ورزشی بابایی؛
  • تولیدی پوشاک ستارگان؛
  • تولیدی پوشاک ورزشی تیکیش؛
  • تولیدی پانیل؛
  • تولیدی ثامن؛
  • تولیدی سام اسپرت؛
  • تولیدی ماهان؛
  • تولیدی پوشاک کنگورو؛
  • حراج پوشاک ورزشی نود؛
  • حراج لوازم ورزشی یورد؛
  • حراج لوازم ورزشی آراز؛
  • پوشاک ورزشی ایمان اسپرت؛
  • پوشاک ورزشی انتخاب اسپرت؛
  • پوشاک ورزشی آذربایجان و…

از برندهای خوب تولیدکننده لباس­های ورزشی در ایران هستند.

لباس­های ورزشی، بخشی جدایی­ناپذیر از منسوجات فنی را تشکیل می­دهند و تا آنجا که به نوآوری­های تکنولوژیکی و طراحی مربوط می­شود، پتانسیل زیادی را در خود جای می­دهند. لباس­های ورزشی شاهد تکامل فوق‌العاده‌ای بوده‌اند و دیگر محدود به ورزشکارانی نیست که درگیر ورزش­های اجرایی یا فعالیت­های بدنی شدید هستند. با این حال، لباس‌های ورزشی، جوراب ورزشی و لوازم جانبی ورزشی در میان علاقه‌مندان به سلامتی، تناسب اندام و علاقه‌مندان به باشگاه افزایش یافته است.

بر این اساس، حراج لوازم ورزشی شاهد پیشرفت‌های انقلابی در توسعه دسته‌بندی‌های مختلف لباس‌های ورزشی مانند لباس‌های فعالیت، لباس‌های اوقات فراغت و ورزشکاران برای برآوردن نیازهای ورزشکاران و همچنین افراد آگاه به سلامت بوده است. الزامات اساسی و کاربردی مانند راحتی، تنفس، وزن سبک، خواص ضداستاتیک و ضدبو را می­توان با انتخاب بهینه الیاف، نخ­ها، پارچه­ها و جنبه­های طراحی لباس در لباس ورزشی مهندسی کرد.

لباس‌های ورزشی به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین و فن‌آورترین بخش نساجی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های عظیم از خرید مواد خام گرفته تا طراحی و توسعه لباس‌های خاص ورزشی پدیدار شده‌اند. این زمینه با چندین راه ازنظر تحقیق و توسعه، فناوری­های جدید پیشگام و مفاهیم پیشرو امیدوارکننده و نوآورانه است.

خرید عمده از حراجی بهترین برند لباس ورزشی ایران در اسپرت مال

با انتخاب صحیح الیاف، نخ­ها و متغیرهای پارچه برای لباس ورزشی، الزامات اساسی ترموفیزیولوژیکی و همچنین روانی، مهارت، چابکی، قابلیت تنفس، مدیریت رطوبت، وزن سبک، خواص ضدمیکروبی و ضدبو را می­توان در لباس ورزشی و جوراب ورزشی گنجاند. لباس ورزشی، دیگر محدود به ورزشکارانی نیست که درگیر ورزش­های اجرایی یا فعالیت­های بدنی شدید هستند.

جدای از الزامات عملکردی و همچنین با توجه به افزایش تعداد زنان درگیر در یوگا، ورزشگاه و سایر فعالیت­های ورزشی که به شکل ظاهری، رنگ­ها و سایر جزئیات طراحی لباس ورزشی اولویت می­دهند، تأکید زیادی بر جنبه­های زیبایی می­شود.

بر این اساس، پیشرفت‌های فن‌آوری و همچنین ارگونومیک در طراحی و توسعه لباس‌های ورزشی، راه‌های جدیدی را برای محققان در این زمینه باز کرده است.

اسپرت مال بهترین برندهای لباس ورزشی و جوراب ورزشی را در لینک بهترین برند لباس ورزشی ایران جمع­آوری کرده است که شما می­توانید با یک کلیک به تمام اطلاعات تماس حراجی های لوازم ورزشی دسترسی داشته باشید.

قدم بعدی بعد از خرید لوازم ورزشی، فروش موفقیت­آمیز و با سود مناسب آن­هاست. در زیر توصیه­هایی برای مغازه­داران و خرده­فروشان لوازم ورزشی به شما ارائه می­شود.

فروش لوازم ورزشی به مدارس محلی، تیم­ها و باشگاه­های تفریحی

با امکان وجود پرداخت اقساطی، وقتی با سازمان­های محلی برای فروش لوازم ورزشی خود تماس می­گیرید، مؤثرتر خواهید بود. با تهیه لیستی از مدارس مجاور شروع کنید و با مدیران دوومیدانی آن­ها تماس بگیرید. آن­ها یا بودجه­ای برای تجهیزات جدید خواهند داشت، یا به دانش­آموزان توصیه می­کنند که کجا خرید خود را انجام دهند.

شما می‌توانید برای هدایت دانش‌آموزان به فروشگاه خود، نه­تنها برای تخفیف‌هایی که در هرجای دیگر می‌توانند دریافت کنند، بلکه برای گزینه پرداخت اقساط بدون بهره نیز یک مورد عالی ایجاد کنید. والدینی که هزینه‌های خود را بودجه­بندی می­کنند، ممکن است آماده نباشند چندصد هزار تومان برای گیره، یونیفرم، وسایل حفاظتی و لوازم به یک­باره خرج کنند.

فروش لوازم ورزشی به مدارس محلی تیم ها و باشگاه های تفریحی

آن­ها بیشترین سود را از خرید حراج لوازم ورزشی فروشگاه شما خواهند برد که راه­حل­های پرداخت منحصربه­فردی برای تقسیم خریدها در طول چند ماه دارد. والدین می­توانند بودجه خود را حفظ کنند و فرزندانشان به دلیل مشکلات مالی خانواده، فصلی از ورزش موردعلاقه خود را از دست نخواهند داد. پس از تماس با مدارس محلی، می­توانید از همین رویکرد با باشگاه­های ورزشی، لیگ­ها و سایر گروه­های خصوصی استفاده کنید.

شما همچنین برای فروش عمده محصولات خود می­توانید از مشاوره کارشناسان اسپرت مال کمک بگیرید. با شماره­های ۰۲۱۶۶۹۶۱۷۹۷ و ۰۲۱۶۶۹۶۱۲۳۸ و ۰۲۱۶۶۹۶۱۰۱۶ تماس بگیرید تا توسط بازاریابان اسپرت مال با شما مشاوره رایگان انجام شود. اسپرت مال علاوه­بر سایت، یک مجله ورزشی با نام مهر پارسیان نیز دارد که برحسب نیاز کسب­وکارتان می­توانید از آن نیز استفاده نمایید.

بلاگرهای محلی اینستاگرامی و دیگر شبکه­های اجتماعی

این یکی از روش­های خوب برای به دست آوردن مشتری فروشگاه جدید لوازم ورزشی شماست. چند دقیقه آنلاین برای پیدا کردن وبلاگ­های محلی محبوب، مجله­های الکترونیکی و بلاگرهای اینستاگرام اختصاص دهید. با هر صاحب وبلاگ یا بلاگر مستقیماً تماس بگیرید و از آن­ها درمورد خط­مشی­های­شان به­منظور ارتقای کسب­وکار جدید بپرسید و درمورد انتخاب محصول خود و ارائه طرح­های پرداخت اقساطی اطلاع دهید.

بلاگرهای محلی اینستاگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی

به خوانندگان یا فالورهای آن­ها تخفیف بدهید و اگر منطقی است، تبلیغات پولی را درنظر بگیرید. یک فروشگاه حراجی لوازم ورزشی کاملاً جدید که پرداخت اقساطی را می­پذیرد، مورد خوبی برای داستان­های تازه و بحث­های گروهی است.

فروشگاه خود را به­صورت آنلاین تبلیغ کنید

درحالی که وبلاگ­نویسان و کاربران اینستاگرام مشغول صحبت درمورد فروشگاه عالی جدید شما هستند، وقت آن رسیده که تبلیغات پولی را شروع کنید. با ثبت­نام در Google Business شروع کنید تا شرکت شما درGoogle Maps، Search و Google+‎ ظاهر شود. در مرحله بعد، یک کمپین گوگل ادوردز ایجاد کنید و برای فروشگاه/ سایت خود چند تبلیغات جغرافیایی هدفمند ایجاد کنید.

فروشگاه خود را بصورت آنلاین تبلیغ کنید

در انتخاب کلمات کلیدی و هدف‌گذاری منطقه‌ای خود بسیار مراقب باشید تا در خارج از محدوده جغرافیایی­تان مناقصه نداشته باشید، یا پول خود را برای کلمات کلیدی که نتیجه نمی‌دهند هدر دهید. استخدام یک مدیر حرفه­ای Adwords برای ایجاد و مدیریت کمپین خود درنظر بگیرید. علاوه­بر تبلیغات کلمات کلیدی، یک کمپین بازاریابی مجدد در گوگل ادوردز ایجاد کنید، به طوری که افرادی که از وب­سایت شما بازدید کرده­اند، هدف دریافت تبلیغات اضافی در گوگل و وب­سایت­های مختلف قرار می­گیرند تا بازدید خود را به آن­ها یادآوری کرده و آن­ها را به فروشگاه شما هدایت کنند.

یک کمپین ارسال انبوه را راه­اندازی کنید

درحالی­که اغلب نادیده گرفته می­شود، پست انبوه هنوز یک استراتژی بسیار مؤثر است، به­ویژه برای خرده­فروشان محلی و خیلی گران نیست. می‌توانید از یک طراح مناسب استفاده کنید تا یک کارت­پستال برای شما بسازد و سپس آن را به محله‌های موردنظر تحویل دهد. این درواقع بسیار ارزان‌تر و مؤثرتر از پرداخت حداقل دستمزد به کسی است تا در تمام روز به افرادی که در خیابان راه می‌روند، آگهی‌هایی بدهد.

یک کمپین ارسال انبوه را راه اندازی کنید

فقط مطمئن شوید که قطعه پستی شما با اندازه و وزن موردنیاز برای اداره پست مطابقت داشته باشد. طراحان گرافیک خوب که در گذشته پست­های انبوه انجام داده­اند باید از قبل این مشخصات را بدانند.

خلاصه کلی حراج لوازم ورزشی برای فروشندگان

جدول زیر را به عنوان خلاصه موارد بالا در نظر بگیرید.

قدم اول انتخاب محصول مورد نظر برای فروش در مکان مورد نظر
قدم دوم مراجعه با سایت اسپرت مال و خرید عمده لوازم ورزشی برای خرده فروشی با قیمت مناسب از تولیدی ها و عمده فروشان معتبر
قدم سوم ایجاد یک ویژگی متمایز نسبت به رقبا مانند تخفیف یا فروش اقساتی بدون بهره یا بهره کم
قدم چهارم بازاریابی جهت فروش به مدارس، تیم ها و باشگاه های محلی
قدم پنجم استفاده از تبلیغات شبگه های اجتماعی مانند بلاگر ها و پیج های پربازدید جهت تبلیغ برند و محصول شما
قدم ششم تبلیغات آنلاین کسب و کار خود در گوگل
قدم هفتم ارسال انبوه تراکت فروشگاه حراج لوازم ورزشی شما

این نکات تمام مشکلات مربوط به راه­اندازی یک کسب­وکار جدید و سودآور کردن آن را حل نمی­کند، اما آن­ها شما را در جهت درست برای رشد حراج لوازم ورزشی تان راهنمایی می­کنند. هدایت مشتریان جدید به فروشگاه، دسترسی به جامعه و عملی­تر کردن خریدهای بزرگ­تر، همه بخشی از فرمول موفقیت هستند. این نکات را عملی کنید و رشد جدیدی را برای حراج لوازم ورزشی خود تجربه کنید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح