تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 20:33
63 بازدید
کد خبر : 3102

خبرنگاران در این روزهای سخت همپای کادر درمان در اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند

خبرنگاران در این روزهای سخت همپای کادر درمان در اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند

 استاندار خراسان رضوی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در این شرایط بحرانی و روزهای سخت و دشوار همپای کادر درمان تلاش نموده و بی‌محابا در خط‌ مقدم درمان، ضمن اطلاع‌رسانی، آموزش و تهیه و ارسال خبر از وضعیت بهداشت و درمان کشور به وظیفه خطیر خود عمل می‌کنند. محمدصادق معتمدیان در آستانه هفدهم مرداد ماه

خبرنگاران در این روزهای سخت همپای کادر درمان در اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند

 استاندار خراسان رضوی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در این شرایط بحرانی و روزهای سخت و دشوار همپای کادر درمان تلاش نموده و بی‌محابا در خط‌ مقدم درمان، ضمن اطلاع‌رسانی، آموزش و تهیه و ارسال خبر از وضعیت بهداشت و درمان کشور به وظیفه خطیر خود عمل می‌کنند.

محمدصادق معتمدیان در آستانه هفدهم مرداد ماه با انتشار پیامی سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی‌داشت. در این پیام آمده است:
«جان کلام را در آیه شریفه «ن وَ القَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‌‏نویسند» در می‌یابیم. آنجا که قلم را قداستی بی‌پایان داد، نوشته را ارزشی نهاد و نویسنده‌اش را حرمتی بخشید تا جز با صداقت در کلام و تعهد در نوشتار، قلم نرانند و قاصدانی صدیق و راویانی امین برای جامعه و افکار عمومی باشند. ۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار مطلع تجلیل و قدردانی از قلم به دستانی است که در حوادث و اتفاقات روزگار، طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی هستند و در کارزارهای مختلف به روشنگری، حقیقت‌جویی و حقیقت‌گوئی می‌پردازند.
خبرنگاران عزیزی که در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در قامت خبرنگار، در شرایط بحرانی و روزهای سخت و دشوار، همچون حال حاضر، همپای کادر درمان تلاش نموده و بی‌محابا در خط‌ مقدم درمان، ضمن اطلاع‌رسانی، آموزش و تهیه و ارسال خبر از وضعیت بهداشت و درمان کشور به وظیفه خطیر خود عمل می‌کنند.
اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای خبرنگار و در رأس آنان روح پرفتوح شهید عرصه خبر، شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده و از اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، ‌تشکر و قدردانی نموده، از آفریننده دانا برای این عزیزان سلامتی و طول عمر با برکت در سایه الطاف خورشید دیار خراسان امام مهربان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) مسئلت می‌کنم.»
همچنین در پیام یوسف امینی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
«در دنیای پرتلاطم امروز، با توجه به شتاب و سرعت و گردش اطلاعات و تحولات سریع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، نقش کلیدی رسانه‌ها به هیچ عنوان کتمان‌پذیر و انکارشدنی نیست. همچنین به دلیل رشد آگاهی‌های عمومی و ارتقاء سطح افکار عمومی جامعه در حوزه‌های مختلف، نقش رسانه‌ها، پیام‌رسان‌ها خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ها جمعی و اجتماعی در تحولات انکارناپذیر است.
رسانه‌ها در حال حاضر یکی از ارکان اصلی آگاهی‌بخشی عمومی و نقش‌آفرینی در ساختارسازی و مهندسی فرهنگی و اجتماعی و فرهنگ عمومی جامعه محسوب می‌شوند.
با عنایت به فرارسیدن ۱۷ مرداد که یادآور ایثارگری و رشادت و از جان گذشتگی خبرنگارانی چون شهید محمود صارمی و شهید محسن خزائی است که تا پای جان برای انجام رسالتی که بر دوش گرفته بودند، ایستادند و صفحات تاریخ را با خون پاکشان رنگین ساختند، ضمن تبریک این ایام و قدردانی از زحمات کلیه اصحاب خبر و رسانه، توفیقات روزافزون‌تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.»
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح