تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 2:24
64 بازدید
کد خبر : 17245

در نهاوند مراسم سیزده‌بدر نداریم

در نهاوند مراسم سیزده‌بدر نداریم

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: روز ۱۳ فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم سیزده بدر نداریم و در صورت مشاهده هر گونه خودرو بومی وغیر بومی در جاده‌های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد. مراد ناصری پنجشنبه ۱۲ فروردین درجلسه ستاد

در نهاوند مراسم سیزده‌بدر نداریم

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: روز ۱۳ فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم سیزده بدر نداریم و در صورت مشاهده هر گونه خودرو بومی وغیر بومی در جاده‌های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد.

مراد ناصری پنجشنبه ۱۲ فروردین درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند، بیان کرد: وقتی می‌گوئیم مردم نهاوند میهمان نواز هستند ادعا نیست واقعیت است ولی این میهمان نوازی گاهی برای شرایط شهرستان تهدید است.

وی با بیان اینکه در هر سه پیک ما شرایط نارنجی و قرمز را تجربه کردیم ولی بسیار کوتاه بود و ماندگار نبود، افزود: وقتی شرایط کرونایی شهرستان زرد می‌شود باید طبق شیوه‌نامه و پروتکل‌های بهداشتی رنگ حاکم را که ستاد ملی کرونا برای آن تعیین کرده را اجرایی کنیم و نمی‌شود قوانین رنگ قرمز را در شرایط زرد اجرا کنیم.

وی گفت: در شرایط بحرانی همه باید کمک هم باشیم تا آخرین روزهای پایانی دولت نوکری مردم را به بهترین نحو به‌جای بیاوریم. ما مجری قانونیم و طبق قانون و رنگ حاکم بر منطقه اعمال محدودیت‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

ناصری اظهارکرد: روز ۱۳ فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم ۱۳ بدر نداریم، هرگونه خودرو بومی و غیربومی در صورت مشاهده در جاده‌های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: توسط ۵۵ گشت نامحسوس در مسیر جاده‌های منتهی به سراب‌های گردشکری، حواشی جاده‌ها، باغ‌ها و کوچه باغ‌ها در صورت مشاهده پلاک‌ها برای جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون ثبت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فردا صبح صرفاً پلاک‌های غیربومی که قصد ترک نهاوند را دارند اجازه خروج خواهند داشت، تصریح کرد: همکاران مستقر در ورودی و خروجی‌های شهرستان پلاک‌ها را جهت ثبت در سامانه یادداشت می‌کنند.

ناصری یادآور شد: تمامی عزیزان بازاریان شهرستان برای ما قابل احترام هستند ولی شرایط بحرانی است برای خروج از بحران باید همه کمک کنیم، از صبح شنبه به مدت ۱۰ روز در کنار مردم قرار بگیریم تا بتوانیم بحران موجود در شهرستان را کنترل کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه رؤسای اتحادیه‌ها همچون پیک‌های گذشته برای خروج از بحران به کمک ستاد کرونا بیایند، تأکید کرد: اگر مدیر و مسئولی در این بحران نتواند ستاد کرونا را همراهی کند بخشش نخواهیم داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح