تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 17:30
92 بازدید
کد خبر : 169780

رقابت ۶ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان زنجان

رقابت ۶ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان زنجان

ایسنا/زنجان دبیر اجرایی سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: از میان ۱۴ گروهی که برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده بودند، ۱۰ گروه توانستند خود را برای مرحله بازبینی آماده کنند. حمیدرضا قزلباش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با روند اجرای سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان با بیان اینکه این

رقابت ۶ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان زنجان

ایسنا/زنجان دبیر اجرایی سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: از میان ۱۴ گروهی که برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده بودند، ۱۰ گروه توانستند خود را برای مرحله بازبینی آماده کنند.

حمیدرضا قزلباش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با روند اجرای سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در حال برگزاری است، اظهار کرد: از زمانی که فراخوان جشنواره تئاتر استان اعلام شد تا زمان برگزاری آن فرصت کمی باقی بود ولی طبق توافقات و جلساتی که برگزار شد تصمیم بر برگزاری جشنواره گرفته‌شد و ۱۴ گروه در سامانه اعلام شده برای شرکت در جشنواره تئاتر استان، ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از میان ۱۴ گروهی که برای شرکت در سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان ثبت‌نام کردند، ۱۰ گروه توانستند خود را برای مرحله بازبینی آماده کنند و بعد از بازبینی آثار، ۶ گروه به سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان راه یافتند.

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم این جشنواره سرآغازی برای اتفاقات خوب برای تئاتر باشد، تصریح کرد: با توجه به فرصت کمی که برای جشنواه وجود داشت، انتطار داشتم که آثار از کیفیت خوبی برخوردار نباشند ولی نمایش‌ها از کیفیت خوبی برخوردار است و هئیت داوران نیز عقیده دارد که آثار کیفیت خوبی دارد.

قزلباش با اشاره به حمایت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای برگزاری جشنواره، ادامه داد: هیئت داوران سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان نیز از ۳ نفر تشکیل شده که دو نفر از هنرمندان آقایان هوشنگ هیهاوند و محسن سراجی از تهران و آقای علیرضا همتیان از زنجان هستند. همچنین منتقد جشنواره حسین عباسی‌نیا است.

وی با بیان اینکه جشنواره بعد از یک مدت که نمایش و تئاتر در استان در زمان رکود خود به دلیل شیوع ویروس کرونا بودند، اجرا شد. البته گروه‌های تئاتری استان در این مدت هم اقداماتی انجام دادند و شاهد اجرای نمایش‌هایی مانند نجات اربیل، ارتولاما، تکم اویونی در جشنواره‌های مختلف بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم همه پروتکل‌های بهداشتی را در اجرای جشنواره رعایت کنیم و علاوه بر تهیه ماسک و الکل به افراد نیز توصیه کرده‌ایم تا کارت واکسن همراه خود داشته‌ باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح