تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 21:41
68 بازدید
کد خبر : 137963

قطع آب ۱۶۱ روستای خوزستان بر اثر سیل

قطع آب ۱۶۱ روستای خوزستان بر اثر سیل

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از قطعی آب ۱۶۱ روستای استان خوزستان بر اثر سیلاب خبر داد. عادل حرباوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بارندگی‌ها و سیلاب‌های بوجود آمده تعداد ۹۲ واحد تأسیسات آبرسانی روستایی در سطح استان خوزستان از مدار خارج و تعداد ۱۰۸۱ روستا با جمعیتی بیش از ۳۲۰ هزار نفر دچار

قطع آب ۱۶۱ روستای خوزستان بر اثر سیل

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از قطعی آب ۱۶۱ روستای استان خوزستان بر اثر سیلاب خبر داد.

عادل حرباوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بارندگی‌ها و سیلاب‌های بوجود آمده تعداد ۹۲ واحد تأسیسات آبرسانی روستایی در سطح استان خوزستان از مدار خارج و تعداد ۱۰۸۱ روستا با جمعیتی بیش از ۳۲۰ هزار نفر دچار کمبود و یا قطعی آب شدند.

حرباوی ادامه داد: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده در ایام تعطیلات نوروز تا کنون توسط کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان شرایط سیلابی و خسارات وارد شده به گونه‌ای است که آب ۱۶۱ روستا با جمعیتی بالغ بر ۶۳ هزار نفر همچنان قطع است.

وی افزود: با توجه به مشکل قطعی موقت آب این روستاها، مجموعه آبفا روستایی خوزستان اقدام به توزیع آب مورد نیاز مردم روستاها از طریق تانکر سیار و آب‌های بسته‌بندی کرد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان تصریح کرد: هم اکنون روستاهای ۸ شهرستان شوشتر، شوش، اهواز، باوی، اندیمشک، شادگان، بهبهان و هویزه بیش از سایر شهرستان‌های خوزستان تحت تأثیر خسارت و قطعی آب قرار دارند.

حرباوی عنوان کرد: مجموع خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی در سطح استان خوزستان تا کنون حدود ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به اینکه خسارات وارد شده با تأمین اعتبار مورد نیاز قابل حل خواهند بود، گفت: تصفیه‌خانه‌ها، ابنیه، تابلو برق، خطوط انتقال، شبکه توزیع آب، اتاق پمپاژ، الکتروموتورهای پمپاژ آب خام، ترانس‌های برق و اسکله‌های آب خام از جمله واحدها و تأسیسات خسارت دیده این شرکت در سطح استان هستند.

وی با اشاره به نیازهای شرکت آبفا روستایی برای آبرسانی به روستاهای در معرض بحران گفت: تهیه ۳۰۰ مخزن ذخیره ۵ هزار لیتری برای استقرار در سطح روستاهای فاقد آب و کمپ‌های استقرار سیل زدگان، تهیه ۶۰ دستگاه تانکر سیار برای آبرسانی به روستاها، تهیه و کارگزاری ۱۵ کیلومتر لوله فلزی، تهیه و کارگزاری پمپ کف کش دیزلی، تهیه ۱۰ فروند قایق، تهیه ۲۰ تن پرکلرین، تهیه ۲۰ تن پلی آلمینیوم کلراید و تهیه و توزیع ۵۰۰ هزار آب بسته‌بندی میان اهالی روستایی از جمله مهمترین اقدامات آبفا روستایی در بحران بوجود آمده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح