تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 19:42
97 بازدید
کد خبر : 7881

لزوم تغییر سریع وضعیت پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف در برخی از مناطق زنجان

لزوم تغییر سریع وضعیت پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف در برخی از مناطق زنجان

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت رنگ‌بندی پوشش واکسیناسیون، باید سریعا نسبت به واکسیناسیون گروه‌های هدف در برخی از مناطق پوشش کم استان زنجان، تمهیداتی اندیشیده شده و اقدام شود. خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (۱۰ شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله به بیماری کرونا که در سالن

لزوم تغییر سریع وضعیت پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف در برخی از مناطق زنجان

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت رنگ‌بندی پوشش واکسیناسیون، باید سریعا نسبت به واکسیناسیون گروه‌های هدف در برخی از مناطق پوشش کم استان زنجان، تمهیداتی اندیشیده شده و اقدام شود.

خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (۱۰ شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله به بیماری کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به تداوم محدودیت مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی، اظهار کرد: باید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط سازمان صمت، اتاق اصناف، فرمانداران شهرستان‌ها، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، مرکز بهداشت شهرستان‌ها، نیروی انتظامی استان در شهرهای دارای وضعیت قرمز تقویت شود.
وی با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان زنجان، افزود: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و حفاظت فردی جزو اولویت‌های اصلی کشور بوده است، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی استان جزو اولویت‌های همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باشد.
این مسئول با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با عزم جدی‌تری گام پنجم طرح شهید سلیمانی را در استان زنجان آغاز کرده است، تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان با همکاری سپاه فعالیت خود را در حوزه واکسیناسیون و قرنطینه تشدید کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جلسات قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرستان‌ها در حوزه طرح شهید قاسم سلیمانی باید به شکل جدی و مداخله‌گرایانه‌تر فعال و برگزار شده است و گزارش‌ها به دبیرخانه ستاد ارسال شود.
مرادی با بیان اینکه قبل از بازگشایی مدارس جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا برای بررسی اقدامات نهایی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باید ارائه آموزش‌های مجازی و آسیب‌شناسی لازم در صورت بازگشایی به‌صورت حضوری از سوی مراکز آموزش عالی و اداره‌کل آموزش و پروش استان انجام شود.
وی افزود: کارفرمایان مراکز صنعتی، واحدهای تولیدی، کارگاه‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی از جمله کانون‌های جمعیتی، تامین اقلام بهداشتی و حفاظت فردی را در دستور کار خود قرار دهند.
این مسئول با اشاره به رنگ‌بندی وضعیت پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید در شهرستان‌ زنجان، روستاهای رازبین و میرجان، شهرستان ابهر روستای نشاط، شهرستان خدابنده روستاهای دوتپه، سجاس و سهرود، شهرستان طارم، مناطق درام و چورزق، شهر سلطانیه و روستای ویر، در شهرستان ایجرود روستای سعیدآباد و زرین‌آباد، شهر ماهنشان و روستای قره‌ناس نسبت به پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف اقدام شود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح