تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 22:23
142 بازدید
کد خبر : 208236

نکات خرید فریزر صندوقی

نکات خرید فریزر صندوقی

فریزر صندوقی جهت نگه‌ داری کردن مواد غذایی منجمد به کار می‌ رود و در سوپرمارکت‌ ها و فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای برای نگه‌ داری لبنیات و بستنی نیز استفاده می‌ شود. مزیت استفاده کردن از این نوع یخچال فروشگاهی شیشه‌ ای بودن درب آن‌ ها می‌ باشد، چون این درب‌ ها امکان انتخاب محصول را برای مشتریان

فریزر صندوقی جهت نگه‌ داری کردن مواد غذایی منجمد به کار می‌ رود و در سوپرمارکت‌ ها و فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای برای نگه‌ داری لبنیات و بستنی نیز استفاده می‌ شود. مزیت استفاده کردن از این نوع یخچال فروشگاهی شیشه‌ ای بودن درب آن‌ ها می‌ باشد، چون این درب‌ ها امکان انتخاب محصول را برای مشتریان آسان‌ تر می‌ کنند. فریزرهای صندوقی نیز مانند دیگر انواع یخچال‌ های صنعتی انواع و اقسام مختلفی دارند که یکی از آن‌ ها فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری است. در این جا  به بررسی فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری، ویژگی‌ ها و مشخصات و هم چنین کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

نکات خرید فریزر صندوقی

آشنایی با فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری

همان‌ طور که در مقدمه به آن پرداختیم، فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری یکی از انواع یخچال‌ های فروشگاهی است که جهت نگه‌ داری کردن مواد غذایی منجمد، لبنیات چ بستنی در مکان‌ هایی مانند سوپرمارکت‌ ها، هایپرمارکت‌ ها، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و غیره به کار می رود. این فریزرها مزیت‌ های بسیار زیادی دارند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به شیشه‌ ای بودن درب شان اشاره کرد. شیشه‌ ای بودن درب فریزر صندوقی انتخاب کردن محصول را برای مشتریان بسیار آسان می‌ کند.  و مثل یخچال ایستاده فروشگاهی بسیار پر کاربرد هست. هم چنین این شیشه‌ ها از اتلاف انرژی داخل و بیرون فریزر جلوگیری کرده و اجازه ورود هوای گرم به داخل یخچال را نمی‌ دهند. فریزرهای صندوقی نیز در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی تولید و عرضه می‌ شوند که کاملاً طبق استانداردهای روز دنیا تولید شده‌ است و مراحل تولید آن به‌ گونه‌ ای است که هیچ‌ گونه آسیبی به محیط‌ زیست نمی‌ رساند.

مشخصات فنی فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری

فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری دارای برخی مشخصات و ویژگی‌ های خاص است که مهم‌ ترین آن‌ ها عبارت هستند از:

  1. ظرفیت: ۵۰۰ لیتر
  2. درجه حرارت: از دمای منفی ۱۸ درجه تا منفی ۲۴ درجه
  3. مبرد یا سرما زایی: ۴۰۴ R
  4. فرکانس: برابر با ۵۰ هرتز
  5. رنگ‌ بندی: رنگ سفید روغنی
  6. ولتاژ: برابر با ۲۲۰ ولت
  7. توان: برابر با ۴۰۰ وات
  8. کشور سازنده موتور: ایتالیا، اسلواکی
  9. کشور سازنده بدنه: ایران

ویژگی فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری

فریزر صندوقی عملکرد بسیار خوبی در خصوص نگه‌ داری مواد غذایی دارد. برخی از ویژگی‌ ها و خصوصیات فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری در زیر ذکر شده‌ است.

عملکرد خوب

این نوع از فریزرها دارای کمپرسورهای قدرتمندی هستند که با توجه به تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده‌ اند و از دوام بالا و میزان صدای کمی برخوردار هستند. علاوه‌ بر آن لوله‌ کشی این نوع فریزرها مناسب و استاندارد است و از بدنه آلومینیومی در داخل کابین آن تشکیل شده‌ است.

شیشه‌ های مقاوم

شیشه‌ هایی که جهت تولید فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری به‌ کار رفته است بسیار مقاوم هستند، در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری می‌ کند. هم چنین سکوریت و نشکن بودن آن‌ ها موجب شده‌ است تا در برابر خطرات احتمالی و شکستگی مقاومت خوبی داشته باشد.

فریزر صندوقی

قابلیت شستشو

کلیه فریزرهای صندوقی قابلیت شستن کابین داخلی را دارند و آب آن به بیرون یخچال هدایت می‌ شود.

سبدهای مخصوص

در داخل فریزر درب کشویی وجود دارد که در داخل آن‌ ها نیز سبدهای مخصوصی تعبیه شده‌ است. این سبدها امکان استفاده آسان‌ تر را برای مصرف‌ کنندگان فراهم می‌ کنند و موجب می‌ شوند تا محصولات داخل آن در بهترین حالت و قسمت کابین بارگذاری شوند.

رنج دمایی مناسب

رنج دمایی مناسب در این‌ گونه از محصولات از منفی ۱۰ الی منفی ۲۴ است، بنابراین در بهترین شرایط ممکن مواد غذایی را نگه‌ داری می‌ کنند.

درب شیشه‌ ای محدب و دوجداره

فریزر صندوقی ۵۰۰ متری دارای درب دوجداره و محدب است، همین موضوع موجب می‌ شود که کلیه محصولات داخل آن قابل رویت بوده و مشتریان به‌ راحتی آن را انتخاب کنند.

کنترل دمای داخل کابین

در این‌ گونه از فریزرهای صنعتی دمای داخل کابین به وسیله ترمومتر بررسی می‌ شود و در نتیجه مصرف‌ کننده قادر است دمای آن را به اختیار خود کنترل کند.

جنس بدنه

جنس بدنه فریزر صندوقی ۵۰۰ متری از ورق گالوانیزه است که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده‌ شده است و بسیار مقاوم در برابر هر گونه ضربه‌ ای می‌ باشد.

قطعات فلزات مرغوب

قطعات این نوع از فلزات بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد و از عمر طولانی برخوردار هستند.

یخچال خوابیده

وجود درزگیرها

درزگیرهای فشرده شده‌ ای در لا به‌ لای درب‌ های فریزر تعبیه شده‌ است که مانع از خروج دمای داخل کابین به بیرون و دمای هوای گرم به داخل کابین می‌ شود.

خرید فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری

برای خرید فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری پیشنهاد میکنیم به شرکت ایران برودت مراجعه کنید. ایران برودت خدمات بسیار زیادی مانند ساخت و تعبیر کردن تخصصی یخچالهای فروشگاهی، تعبیه و ساخت یخچالهای صنعتی، نصب و طراحی کردن چیلرهای صنعتی، تعمیر کردن انواع چیلر و کمپرسور و غیره را بر عهده دارد. این شرکت توانسته است از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون بیشاز ۵۰۰ پروژه سرمایشی مختلف را اجرا و پیادهسازی کند. بنابراین شما نیز میتوانید با خیال راحت جهت تهیه و خرید فریزر صندوقی ۵۰۰ لیتری شرکت ایران برودت را انتخاب کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

فوراور اصفهان

آریزو 8

لیوان یکبارمصرف

دوره جرات فیلم‌سازی

کاسه نمد

تعمیر اینورتر زیمنس

خرید هاست

 

تور چابهار

کابین آسانسور

کلید حرارتی زیمنس

کفپوش پارکینگ

مشاوره تحصیلی هنرستان و کلاس کنکور فنی حرفه ای

اتحاد درب

قیمت کاشی استخری لوکس

خرید واکسن گارداسیل

اتوماسیون صنعتی

کوچینگ چیست

خرید کاشی استخری لوکس

درب ضد سرقت

سیگنال طلا فارکس

دانلود استوری اینستاگرام

سود پرک

سیگنال فارکس

درب کشویی

سایت لرن دیلی

اکستریم vx

کلید اتوماتیک زیمنس

کابین آسانسور

خرید آسانسور

لوله پلکسی

خرید تابلو نقاشی از سایت هنری آرت یار

کنترل تلویزیون سامسونگ

امداد خودرو هیوندای

کوله پشتی کودک

دستگاه های صنایع غذایی

 

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

 

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

 

 

قیمت باتری سرفیس

 

 

هزینه ترجمه

 

 

 

 

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح