تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 12:09
137 بازدید
کد خبر : 208823

ورق استیل دکوراتیو چیست ؟

ورق استیل دکوراتیو چیست ؟

  معرفی کامل انواع  ورق های دکوراتیو ویژگی ها و کاربردهای این ورق های استیل فولادی یکی از انواع ورق های فولادی  ورق استیل دکوراتیو می باشد. همانطور که از نامش پیداست. بیشتر در ساخت و ساز، معماری و سازه های تزئینی کاربرد دارد. ورق دکوراتیو بر حسب خصوصیات و ویژگی هایی که دارد جزء

 

معرفی کامل انواع  ورق های دکوراتیو ویژگی ها و کاربردهای این ورق های استیل فولادی

یکی از انواع ورق های فولادی  ورق استیل دکوراتیو می باشد. همانطور که از نامش پیداست. بیشتر در ساخت و ساز، معماری و سازه های تزئینی کاربرد دارد. ورق دکوراتیو بر حسب خصوصیات و ویژگی هایی که دارد جزء ورق های پرفروش میباشد.ورق استیل دکوراتیو در انواع مختلف و طرح های متفاوت قابل تولید است. که دارای ضخامت های گوناگونی می باشد. ورق استیل دکوراتیو دارای فلزات گران بها همچون نیکل، کروم و مولیبدن می باشد. ورق دکوراتیو به صورت شیت و فابریک به بازار عرضه می شود. از مهم ترین ویژگی ورق استیل دکوراتیو می توان به قابلیت ضد زنگ بودن آن اشاره کرد.

 انواع ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو دارای انواع متفاوتی می باشد که هرکدام کارایی گوناگونی دارند که در ادامه به معرفی انواع ورق دکوراتیو و توضیحات آن های می پردازیم

:ورق دکوراتیو طرح دار

ورق استیل طرحدار همان گونه که از اسمش مشخص می باشد بیشتر کاربرد تزئینی دارد. ورق استیل طلایی طرح دار در میان مردم بیشتر مورد پسند می باشد. از ویژگی های این نوع ورق می توان به شکل پذیری مناسب، ضد زنگ و سطح درخشان آن اشاره کرد. از انواع مختلف ورق استیل دکوراتیو طرح دار می توان از طرح هایی مثل ابروباد، گندمی، چوب، اسلیمی و حبابی نام برد. از کاربرد های مهم این ورق می توان به ساختن مجسمه های تزئینی، دیواره آسانسورها و ساختمان ها اشاره کرد.

ورق دکوراتیو طلایی طرح دار در دو حالت در بازار وجود دارد که عبارتند از:

* ورق استیل طلایی طرح دار گرید ۳۰۴ می باشد.

*ورق استیل طلایی طرح دار گرید ۴۳۰ می باشد.

ورق دکوراتیو خشدار:

همان گونه که از نامش مشخص می باشد ورق دکوراتیو خش دار با روش هایی به صورت خش دار تولید می شود. که همین موضوع سبب جذابیت ورق های خش دار شده است. که این طرح های خط وخش و سه بعدی با لیزر و خشک کاری روی استیل اعمال می شود. و در طراحی و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. از مهمترین ویژگی ورق دکوراتیو خش دار می توان به مقاومت در برابر رطوبت ونیز عدم انعکاس نور اشاره کرد.

ورق دکوراتیو مات:

ورق دکوراتیو مات دارای سطح غیر براق و کدر می باشد. این نوع ورق بیشتر در محیط های کاربرد دارد که خط و خش در آن محیط بیشتر باشد.چون از ویژگی های مهم ورق دکوراتیو مات می توان به خاصیت ضد خط وخش آن اشاره کرد. ورق دکوراتیو مات در معماری و طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد دارد.

ورق دکوراتیو رنگی:

تقسیم بندی این نوع ورق بر اساس رنگ بندی می باشد. انتخاب مشتریان در این ورق بر اساس رنگ استیل دکوراتیو می باشد. این نوع ورق به علت تنوع زیاد در رنگ جزء گزینه های جذاب برای انتخاب می باشد. این ورق به علت ظاهری زیبا و رنگی که دارد در صنعت های مختلف که نیاز به تزئین محیط باشد. مانند ساختمان، معماری و رستوران ها کاربرد دارد.

ورق دکوراتیو میرور یا آینه ای:

سطح آن مانند آینه شفاف و صاف و فاقد هیچ گونه طرحی می باشد.به طوری که همانند آینه می توان تصویر منعکس شده در آن را به وضوح مشاهده کرد. این نوع ورق دکوراتیو به علت خصوصیاتی ظاهری که دارد بیشتر در تزیین دیوارها، سقف ها، درها و قسمت های مختلف داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد دارد.

ورق دکوراتیو مشبک:

ورق دکوراتیو مشبک دارای سوراخ هایی منظم و هم ردیف با هم میباشد که بنا به درخواست و سلیقه مشتری فاصله سوراخ ها و نوع شکل سوراخ ها قابل تغییر میباشد.

این ورق به سبب ویژگی هایی که دارد در صنایع مختلفی کاربرد دارد، که میتوان به خودروسازی، لوازم آشپزخانه و غیره اشاره کرد.

 

لیست قیمت أنواع ورق اسید شویی در ضخامت های مختلف در پلیت استیل یک.

مشخصات و ویژگی ورق های استیل دکوراتیو

نوع عرضه ورق دکوراتیو به دو صورت شیت و رول می باشد.

آلیاژهای مهم ورق استیل دکوراتیو ۳۰۴ و ۴۳۰ می باشد. که ۳۰۴ مهمترین ان ها می باشد.

(علاوه بر موارد بالا از آلیاژهای دیگر ورق دکوراتیو می توان به ۲۰۱، ۳۲۱ و ۳۱۶ اشاره کرد.)

رنگ بندی : طلایی، نقره ای، رزگلد، قرمز و………..

ابعاد ورق دکوراتیو بصورت رول در عرض های ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی متر می باشد.اما اگر بصورت شیت باشد ابعاد آن بصورت ۱۰۰۰*۲۰۰۰، ۱۲۵۰*۲۵۰۰ و ۱۵۰۰*۳۰۰۰ میلی متر می باشد.

انواع ورق استیل دکوراتیو بر اساس رنگ و طرح

ورق استیل رنگی آبی، ورق استیل رنگی قرمز، ورق استیل رنگی طلایی، ورق استیل رنگی دودی، ورق استیل رنگی نقره ای، ورق استیل میرور طلایی، ورق استیل میرور نقره ای، ورق استیل آینه ای طلایی، ورق استیل خش دار مسی، ورق استیل خش دار رزگلد، ورق استیل گندمی، ورق استیل میرور بگیر، ورق استیل میرور، ورق استیل میرور طلایی ، ورق استیل میرور طلایی نگیر، ورق استیل میرور نقره ای بگیر ورق استیل میرور نقره ای نگیر، ورق استیل گندمی بگیر، ورق استیل گندمی نگیر، ورق استیل چرمی، ورق استیل ورساچه، ورق استیل حبابی، ورق استیل اسلیمی، ورق استیل ابر و باد، ورق استیل طرح چوب، ورق استیل طرح خاص، ورق استیل طلایی طرح دار،  ورق استیل نقره ای طرح دار.

کاربرد انواع ورق استیل دکوراتیو

ورق دکوراتیو به علت خصوصیات و ویژگی هایی که دارد در صنایع دکوراسیون، معماری و تزئینات کاربرد دارد. و نیز به دلیل کاربرد هایی زیبایی که دارد بیشترین محبوبیت را در بین عموم دارا می باشد. بخشی از کاربرد های ورق دکوراتیو را باهم مرور می کنیم:

*طراحی داخلی ساختمان ها زیبا سازی خارجی

*دیزاین رستوران ها و اماکن تجاری

*آسانسورها و پله های برقی

*ساخت مبلمان و لوازم دکوری

*ساخت انواع درب و پنجره ها

*صنعت خودروسازی و وسایل حمل و نقل

* انواع مجسمه های دکوری

تولید کنندگان ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو موجود در بازار مصرفی ایران معمولا از نوع وارداتی می باشد. به دلیل فراهم نبودن بستر تولید در کشور به علت پیچیده بودن مراحل تولید ورق استیل دکوراتیو نوع داخلی آن موجود نمی باشد. از مهمترین شرکت های تولید کننده ورق دکوراتیو می توان به کارخانه های زیر اشاره نمود:

تایوان شرکت تولید ورق ضد زنگ  YLS و YC

چین شرکت TISCO

کره جنوبی POSCO

 ورق های استیل دکوراتیو را از کجا خریداری کنیم ؟

پلیت استیل یک https://platesteel1.com فروشگاه و تامین کننده انواع ورق های گرم فلزی و فولادی،  ورقهای سرد پوششی و همچنین تمامی انواع ورق های فلزی، استیل، تسمه های فولادی، بیس پلیت های فولادی، ورق های آهنی، مسی و برنجی می باشد.

ورق ها و یا پلیت های فولادی نورد گرم مجموعه پلیت استیل یک شامل: انواع ورق های فولادی سیاه، ورق های فولادی ضد زنگ، ورق های استیل فولادی گریدهای ۳۰۴ و ۳۱۶، ورق های فولادی دکوراتیو، صفحات پایه فولادی یا بیس پلیت و انواع ورق های فولادی آلیاژی گرید  A283 ، St52 A516  می باشد.

 همچنین فروشگاه ما محصولات ورق های فولادی آجدار که به ورق های الماس فولادی و صفحات شطرنجی یا چکر پلیت نیز معروف هستند، ورق های فولادی پانچ شده، ورق های فولادی اسید شویی ، ورق های فولادی ضد سایش و انواع تسمه های فولادی میباشد.

ورق های فولادی نورد سرد یا پوششی مجموعه پلیت استیل یک شامل: انواع ورق های گالوانیزه، ورق های گالوانیزه رنگی، ورق های فولادی روغنی، ورق های فولادی قلع اندود یا تین پلیت و ورق های فولادی آلوزینک می باشد.

پلیت استیل یک تمامی ورق های فولادی و فلزی را در اندازه ها و ضخامت های مختلف و از شرکت های ممتاز ایرانی و خارجی تامین میکند و کارشناسان این مجموعه همواره آماده راهنمایی، مشاوره و سفارش گیری مشتریان عزیز هستند. محصولات سفارش شده در سریع ترین زمان ممکن توسط  کارشناسان ما به تمام نقاط کشور ارسال میشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح