تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 15:34
54 بازدید
کد خبر : 38944

ورود به عرصه بین‌الملل با جذب بیمار و دانشجویان خارجی

ورود به عرصه بین‌الملل با جذب بیمار و دانشجویان خارجی

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ارتقاء این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی خبر داد و گفت: جدا از جذب دانشجویان خارجی، بسترها برای جذب بیماران خارجی نیز در این استان فراهم شده است. دکتر نوید دانایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جدای از این دو، این دانشگاه به زودی یک کلینیک در حوزه

ورود به عرصه بین‌الملل با جذب بیمار و دانشجویان خارجی

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ارتقاء این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی خبر داد و گفت: جدا از جذب دانشجویان خارجی، بسترها برای جذب بیماران خارجی نیز در این استان فراهم شده است.

دکتر نوید دانایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جدای از این دو، این دانشگاه به زودی یک کلینیک در حوزه اوراسیا و در کشور قرقیزستان خواهد ساخت که بسترهای آن در مذاکرات با مسوولان این کشور فراهم شده است.

وی از توسعه بخش‌های وی آی پی در بیمارستان‌های علوم پزشکی سمنان به عنوان یکی از برنامه‌های دانشگاه برای جذب بیمار از دیگر کشورها نام برد و افزود: در حال حاضر خدمات با کیفیتی در این بخش‌ها به بیماران ارائه می شود.

وی جلوگیری از خروج بیماران استان و جذب ارز از محل بستری بیماران خارجی را از اهداف توسعه بخش های وی آی پی خواند و گفت: یکی از مشکلات بیمارستان‌های استان در گذشته پوشش پایین ضریب اشتغال تخت‌های بیمارستانی بود که این مشکل با توسعه بخش‌های وی آی پی و جذب بیماران از دیگر استان‌ها تا حدودی مرتفع شده است.

دکتر دانایی با بیان اینکه در سه سال گذشته بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات بیمارستانی در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه جذب شده ادامه داد: تکمیل مرکز درمان سرطان سمنان که یک مرکز استانی است نیز از اقدامات مهم بیمارستانی و درمانی در دانشگاه است که قرار است تا پایان اسال تحویل شود.

وی با اشاره به جذب دانشجویان خارجی در ترم پیشین در این دانشگاه افزود: در همین راستا مجوزهای لازم برای جذب دانشجو در سه رشته بین‌المللی؛ پزشکی بین‌الملل، دندانپزشکی بین‌الملل و داروسازی بین‌الملل اخذ شده است که گام مهمی در توسعه بخش بین‌الملل دانشگاه است.

وی از تلاش برای حرکت در مرزهای علم به عنوان یکی از اهداف دیگر علوم پزشکی سمنان نام برد و گفت: رشته‌های مهندسی بافت و علوم سلولی از جمله رشته‌های مهم در این بخش است که مجوز آن در این سال‌ها اخذ شده و بزودی دانشکده علوم نوین نیز در دانشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به پیشرفت‌های این دانشگاه در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی افزود: جایگاه علوم پزشکی سمنان در این سال‌ها هشت پله در حوزه پژوهشی ارتقا یافته است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح