تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 23:06
57 بازدید
کد خبر : 77569

وضعیت کرونا در لنجان ثابت است

وضعیت کرونا در لنجان ثابت است

ایسنا/اصفهان فرماندار لنجان گفت: از دو هفته پیش تا کنون وضعیت کرونا در لنجان ثابت بوده و هم اکنون ۳۰ نفر در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند. خدا مراد صالحی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان لنجان، اظهار کرد: هم اکنون لنجان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و

وضعیت کرونا در لنجان ثابت است

ایسنا/اصفهان فرماندار لنجان گفت: از دو هفته پیش تا کنون وضعیت کرونا در لنجان ثابت بوده و هم اکنون ۳۰ نفر در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند.

خدا مراد صالحی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان لنجان، اظهار کرد: هم اکنون لنجان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و روند بستری‌ها و مبتلایان در این شهرستان در دو هفته گذشته ثابت بوده است.

وی افزود: بنابراین فعلا نمی توانیم بگوییم روند کرونا در لنجان نزولی شده است. هم اکنون در مراکز درمانی شهرستان لنجان ۳۰ نفر بستری هستند و به طور میانگین دو نفر در روز به کرونا مبتلا می‌شوند.

فرماندار لنجان با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در لنجان نسبتا خوب است و به ۶۰ درصد می‌رسد، گفت: اگر مردم و اصناف پروتکل ها را رعایت نمی کردند هم اکنون وضعیت خیلی بدتری داشتیم. هماهنگی بین بخشی میان دستگاه‌های مختلف شهرستان مطلوب است و تنها در بحث فاصله گذاری اجتماعی مقداری مشکل داریم که البته این مسئله در کل استان صفهان وجود دارد.

صالحی تصریح کرد: نظارت‌ها را در بخش بازار شهرستان به دلیل احتمال ابتلای بیشتر به کرونا تشدید کرده‌ایم و به طور مرتب بازرسان به این اماکن سرکشی می کنند. خوشبختانه موردی از کرونای جهش یافته در لنجان گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در شهرهای جنوبی کشور و با توجه به اینکه شهرستان لنجان محور ترانزیت شمال به جنوب کشور است نظارت بر روی ترددها را افزایش می دهیم. در برخی از شهرهای شهرستان مانند فولادشهر که چند قومیتی هستند امکان مسافرت در فصل تابستان در این شهرها افزایش می‌یابد به همین دلیل نظارت ها را تشدید خواهیم کرد.

فرماندار لنجان افزود: این پیش بینی را نداریم که وضعیت شهرستان به زودی زرد شود، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با افزایش نظارت ها و همکاری بیشتر مردم و اصناف روز به روز وضعیت کرونا در لنجان بهتر شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح