تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 11:49
207 بازدید
کد خبر : 208811

چک لیست سئوی محلی برای سال ۲۰۲۴

چک لیست سئوی محلی برای سال ۲۰۲۴

  اگر کسب و کار شما بهترین نتایج را از سئو کسب نکرده است، زمان آن رسیده است که استراتژی خود را دوباره مرور کنید و مطمئن شوید که ابتکارات درستی را برای رسیدن به اهداف خود اجرا می کنید. این چک لیست سئوی محلی باید به شما کمک کند تا روی نحوه بهینه سازی

 

اگر کسب و کار شما بهترین نتایج را از سئو کسب نکرده است، زمان آن رسیده است که استراتژی خود را دوباره مرور کنید و مطمئن شوید که ابتکارات درستی را برای رسیدن به اهداف خود اجرا می کنید.

این چک لیست سئوی محلی باید به شما کمک کند تا روی نحوه بهینه سازی موتور جستجو و جذب مشتریان بیشتر برای کسب و کار خود تمرکز کنید.

 

چرا به سئوی محلی نیاز دارید: ۵ مزیت

چه یک کسب و کار کوچک یا یک امتیاز در سراسر کشور داشته باشید، سئوی محلی می تواند عامل بزرگی برای دیده شدن کسب و کار شما برای مشتریان بالقوه در مکان شما باشد. در اینجا مهمترین مزایای استفاده از سئوی محلی برای کسب و کار شما آورده شده است:

 

  • ترافیک و تبدیل های هدفمند: از آنجا که سئوی محلی حضور آنلاین را برای جستجوهای مبتنی بر مکان افزایش می دهد، شانس بیشتری برای نمایش در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارید و افراد بیشتری را به فروشگاه فیزیکی خود می آورید.
  • ایجاد اعتماد مشتری: از آنجایی که سئوی محلی بررسی های آنلاین شما را بهبود می بخشد، مشتریان بالقوه بیشتر به برند شما اعتماد می کنند.
  • نمایش در بسته محلی ۳: بسته محلی یا بسته ۳ محلی سه کسب و کار برتر هستند که در Google Maps برای جستجوی مبتنی بر مکان نشان داده می شوند و رسیدن به این موقعیت مطمئناً دید آنلاین و ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد.
  • ردیابی و اندازه گیری نتایج: سئوی محلی شما را قادر می سازد تا نتایج خود را پیگیری و اندازه گیری کنید تا بتوانید استراتژی خود را برای نتایج بهتر تنظیم کنید.
  • از رقبا جلوتر بمانید: تمرکز بر یک کمپین سئوی محلی قوی می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید و حتی از رقبای خود بهتر عمل کنید.

 

۱. یک نمایه کسب و کار گوگل بهینه شده ایجاد کنید

بخش حیاتی سئوی محلی داشتن یک نمایه کسب و کار گوگل بهینه شده و به خوبی نوشته شده است (که قبلاً Google My Business نامیده می شد). این یک منبع رایگان از Google است که در آن می‌توانید نام کسب‌وکار، آدرس، شماره تلفن (NAP) و سایر جزئیات مانند ساعات کاری فروشگاه، رتبه‌بندی‌ها و وب‌سایت خود را فهرست کنید.

 

این مراحل را برای اطمینان از بهینه سازی نمایه خود انجام دهید:

 

اطلاعات صحیح و منسجم

هنگام ایجاد GBP خود، باید اطمینان حاصل کنید که NAP و سایر اطلاعات شما صحیح و مطابق با اطلاعات وب سایت شما و سایر دایرکتوری هایی است که ممکن است کسب و کار محلی خود را فهرست کرده باشید.

 

دسته بندی های صحیح کسب و کار

می توانید حداکثر ۱۰ دسته را انتخاب کنید که مربوط به کسب و کار شما هستند. اطمینان حاصل کنید که اینها با محصولات و/یا خدمات کسب و کار شما مطابقت دارند.

 

از عکس های حرفه ای و با کیفیت استفاده کنید

مطمئن شوید که از عکس‌های عالی برای نشان دادن کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید، خواه عکسی از میز جلو، مکان خارجی یا کارمندان باشد.

 

به نظرات مشتریان پاسخ دهید

پاسخ به همه نظرات، از جمله نظرات منفی، نشان می دهد که شما بازخورد دریافت می کنید و از آن برای بهبود خدمات خود استفاده می کنید.

 

۲. کسب و کار خود را در فهرست راهنمای محلی مربوطه فهرست کنید

علاوه بر نمایه کسب‌وکار Google، فهرست‌های محلی زیادی برای پست کردن فهرست کسب‌وکار وجود دارد. وب سایت ممکن است به جایگاه شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، شرکت های حقوقی می توانند فعالیت های خود را در سایت هایی مانند Lawyers.com فهرست کنند، در حالی که پیمانکاران از سایت هایی مانند HomeAdvisor برای لیست های محلی خود استفاده می کنند.

 

علاوه بر فهرست کردن کسب و کار خود در دایرکتوری های آنلاین خاص، باید آن را در پلتفرم های بزرگتری مانند Yelp، Yellow Pages و Bing Places نیز فهرست کنید.

 

فهرست کردن کسب و کار شما در فهرست های محلی می تواند:

 

به جذب مشتریان جدید کمک کنید 

فهرست های کسب و کار به افزایش شانس شما برای نمایش در عبارت های جستجوی محلی کمک می کند. دایرکتوری ها همچنین دارای رتبه بالاتری در موتورهای جستجو هستند که به شما کمک می کند تا دید آنلاین بیشتری را برای جستجوگران به دست آورید.

 

سرنخ ها و تبدیل های با کیفیت به دست آورید 

فهرست‌های موجود در صنعت شما به شما کمک می‌کند تا دسترسی خود را به مخاطبان مرتبط گسترش دهید و کیفیت سرنخ‌ها و تبدیل‌های خود را بهبود بخشید.

 

از استراتژی کلی سئوی خود حمایت کنید 

چه رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص باشد و چه کسب ترافیک بیشتر به سایت شما، لیست های کسب و کار محلی می توانند به ردیابی سریع اهداف SEO شما کمک کنند.

 

۳. یک وب سایت جامد بسازید و آن را برای موقعیت مکانی خود بهینه کنید

یکی دیگر از ارکان هر استراتژی سئوی محلی، بهینه سازی وب سایت کسب و کار شما است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما نه تنها برای کلمات کلیدی مورد نظر، بلکه برای موقعیت مکانی شما نیز بهینه شده است.

 

به جای استفاده از کلمه کلیدی «وکیل طلاق»، می‌توانید آن را مشخص‌تر کنید و از «وکیل طلاق در تهران» استفاده کنید، که نشان‌دهنده موقعیت مکانی شما است و باعث می‌شود شما برای مشتریان محلی بیشتر دیده شوید.

 

۴. بازاریابی محتوای محلی را شروع کنید

هنگام برنامه ریزی محتوای وب سایت خود، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و کلمات کلیدی محلی را که می توانید با محتوای خود از پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و صفحات فرود ادغام کنید، شناسایی کنید.

 

چند نمونه از کلمات کلیدی محلی عبارتند از:

 

“بهترین کافی شاپ نزدیک من”

 

“دندانپزشک رشت”

 

“رستوران های نزدیک نیاوران”

 

شما می توانید این کلمات کلیدی را با ادغام آن در استراتژی سئو داخلی وب سایت خود اضافه کنید. این به معنای ادغام کلمات کلیدی محلی در عنوان ها، توضیحات متا، تگ های عنوان و تگ های تصویر است.

 

علاوه بر این، می‌توانید پست‌های وبلاگ یا صفحات پرسش‌های متداول ایجاد کنید که بر روی یک محصول یا خدمات در یک مکان خاص تمرکز دارند.

 

۵. نقل قول های محلی را دریافت کنید

نقل‌قول‌های محلی اشاره‌ای به کسب و کار شما و NAP آنلاین آن هستند. این می‌تواند از چندین پلتفرم آنلاین مانند رسانه‌های اجتماعی، فهرست‌های فهرست، نظرات مشتریان و مقالات خبری (مانند مورد زیر) باشد.

 

نقل قول ها به تقویت سئوی محلی و اعتبار برند شما در بین مشتریان بالقوه کمک می کند. نقل‌قول‌ها همچنین به گسترش حضور آنلاین کسب‌وکار شما کمک می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند به افرادی دسترسی پیدا کنید که ممکن است در غیر این صورت از برند شما اطلاعی نداشته باشند.

 

علاوه بر فهرست کردن کسب و کار خود در فهرست های آنلاین، باید موارد زیر را نیز انجام دهید:

 

  • یک کمپین لینک سازی راه اندازی کنید: برای فرصت هایی با وب سایت های دیگر در صنعت خود تماس بگیرید تا بتوانند در مورد کسب و کار شما صحبت کنند و پیوندی به وب سایت شما ارائه دهند.
  • با NAP خود در دایرکتوری ها و سایر پلتفرم های آنلاین سازگار بمانید: این بهترین روش سئوی محلی این است که اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما برای مخاطبان هدف شما قابل اعتماد است.
  • مشتریان را تشویق کنید که نظر بدهند: نظرات در Google و Yelp به عنوان نقل قول به حساب می‌آیند، بنابراین هرچه نظرات بیشتری داشته باشید، بهتر است.

 

۶. درخواست بررسی های آنلاین مثبت بیشتری کنید

همانطور که بحث شد، باید نظرات بیشتری را برای نقل قول های خود دریافت کنید. با این حال، شما همچنین باید بر دریافت نظرات آنلاین مثبت بیشتری از مشتریان راضی تمرکز کنید.

 

می‌توانید با درخواست از مشتریان در هنگام حضور در فروشگاه، از طریق ایمیل یا پیامک (مانند مثال زیر)، نظر خود را در فروشگاه بنویسید، یا با استفاده از یک پیوند، نظری را در Google یا Yelp بنویسید.

 

یک برنامه مدیریت شهرت (یا استخدام یک آژانس مدیریت شهرت) برای سازماندهی نحوه دستیابی به هدف دریافت نظرات بیشتر برای کسب و کار خود شروع کنید.

 

دریافت نظرات و گواهی‌های مثبت بیشتر در Google Reviews می‌تواند رتبه کلی مرور شما را افزایش دهد، که در نمایه کسب‌وکار Google شما نشان داده می‌شود. این به اعتماد مشتری کمک می کند و کسب و کار شما را قابل اعتماد و یکی از بهترین ها در منطقه خود می کند.

 

۷. در روابط عمومی محلی سرمایه گذاری کنید

داشتن برندی که با جامعه محلی ارتباط برقرار کند برای سئوی محلی مهم است. خود را با اخبار محلی به روز نگه دارید تا در مورد نحوه مشارکت در جامعه خود ایده بگیرید.

روابط عمومی محلی (PR) به این معنی است که شما در حال ایجاد ارتباطات در جامعه خود برای ارتقای نام تجاری خود و آموزش مردم در مورد خدمات خود در حین شرکت در رویدادهای مرتبط با جامعه هستید.

 

رویدادهای محلی را فهرست کنید که کسب و کار شما ممکن است مرتبط باشد و با سازمان دهندگان تماس بگیرید تا برنامه ریزی کنند که چگونه می توانید بخشی از برنامه باشید. ارتباطات و تماس های خود را پیگیری کنید و با پیگیری و اطمینان از اینکه تا آنجا که می توانید از فرصت ها استفاده می کنید، سازگار باشید.

 

سایر ابزارهای روابط عمومی محلی می تواند شامل بیانیه های مطبوعاتی، حمایت های مالی و بازاریابی تأثیرگذار باشد. این استراتژی ها ممکن است به تحقیقات، زمان و منابع قابل توجهی نیاز داشته باشند تا بتوانند اجرا شوند.

 

ایجاد و انجام یک کمپین روابط عمومی موفق می تواند کمی چالش برانگیز باشد، بنابراین بهتر است برای این مرحله یک آژانس روابط عمومی استخدام یا سرمایه گذاری کنید.

 

۸. بک لینک های محلی دریافت کنید

بک لینک ها می توانند به کسب و کار شما کمک زیادی کنند تا در نتایج جستجوی محلی ظاهر شود و رتبه جستجوی محلی شما را بهبود بخشد. می‌توانید رویکرد ایجاد لینک محلی خود را متمرکز کنید و روی وب‌سایت‌های داخلی که مخاطبانی مشابه کسب‌وکار شما دارند، تمرکز کنید.

 

برای وب سایت های دیگر رپورتاژ آگهی یا Advertorial با کیفیت ایجاد کنید و در ازای آن بک لینک دریافت کنید. اگرچه این کار ساده به نظر می رسد، اما ممکن است قبل از وقوع آن زمان و تلاش لازم باشد.

 

اگر این چیزی نیست که برای آن وقت یا تخصص ندارید، می توانید برای اطمینان از نتایج عالی، کارشناسان لینک بیلدینگ را استخدام کنید.

 

۹. بازاریابی رسانه های اجتماعی را شروع کنید

یک یا دو پلتفرم رسانه اجتماعی را انتخاب کنید و یک برنامه بازاریابی رسانه اجتماعی را با هدف بهبود دید محلی خود شروع کنید.

 

می‌توانید انواع مختلفی از محتوایی را که می‌خواهید پست کنید برنامه‌ریزی کنید و یک تقویم رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید تا همیشه چیزی برای پست کردن هر روز داشته باشید. حتی می توانید از نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی پست های خود در ماه های آینده استفاده کنید.

 

برای اطمینان از اینکه حضور شما در رسانه‌های اجتماعی زاویه‌ای محلی دارد، مطمئن شوید که محتوای مرتبط با شهر شما و هر خبر یا موضوع پرطرفداری را که در آن زمان اتفاق می‌افتد، پست کنید.

 

۱۰. از داده های ساخت یافته استفاده کنید

استفاده از داده‌های ساختاری در وب‌سایت خود به این معنی است که اطلاعات را در صفحات وب به روشی درست سازمان‌دهی و برچسب‌گذاری می‌کنید تا هم انسان‌ها و هم ماشین‌ها (الگوریتم جستجو) متوجه شوند که وب‌سایت شما چیست.

 

داده های ساختاریافته از زبانی به نام نشانه گذاری طرحواره استفاده می کنند که معمولاً به کد HTML وب سایت اضافه می شود. موتورهای جستجو مانند جستجوی گوگل داده های ساخت یافته را ترجیح می دهند تا بتوانند نتایج جستجو را با Rich Snippets نمایش دهند.

 

ریچ اسنیپت ها اطلاعات کسب و کار دقیق تری را نسبت به میانگین نتایج جستجو نشان می دهند. این می تواند شامل رتبه بندی بررسی و تعداد کل نظرات باشد.

 

بهبود ساختار سایت شما نه تنها نحوه نمایش سایت شما در جستجوی گوگل را بهبود می بخشد، بلکه به ارائه تجربه و دسترسی بهتر به کاربر، افزایش ترافیک وب سایت و بهبود سئو کمک می کند.

 

می توانید نحوه استفاده از داده های ساختاری برای سایت خود را با راهنمای دقیق آنلاین یاد بگیرید یا می توانید یک آژانس طراحی وب استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

۱۱. قابلیت مشاهده خود را در Google Maps و جستجوی ارگانیک ردیابی کنید

پس از اجرای ابتکارات سئوی محلی خود، به راهی برای دانستن نتایج و اینکه آیا بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان می آورد یا خیر، نیاز دارید.

می‌توانید از ابزار رایگانی مانند Google Analytics استفاده کنید، اگرچه امکانات آن محدود است.

 

اینجاست که یک ردیاب رتبه محلی مانند TrackRight مفید است. TrackRight قابلیت مشاهده شما را در Google Maps ردیابی می کند و گزارش جامعی از رتبه بندی جستجوی ارگانیک و معیارهای عملکرد به شما ارائه می دهد.

 

TrackRight می تواند کلمات کلیدی و رتبه آنها را در جستجوی محلی و همچنین سرنخ ها، تماس ها و متن های وب سایت شما را ردیابی کند. ویژگی Geo Grid Rank Tracker آن می تواند کلمات کلیدی دقیقی را که کسب و کار شما در Google Maps رتبه بندی می کند، از جمله شهر، ایالت و/یا منطقه را نشان دهد.

 

همچنین یک ویژگی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نمایه کسب‌وکار Google خود را مدیریت کنید و گزارش‌های ارزشمندی درباره عملکرد SEO محلی خود مشاهده کنید.

 

داده ها برای تجزیه و تحلیل نتایج ضروری هستند، بنابراین ابزاری مانند این برای هر کمپین سئو محلی بسیار مهم است.

 

۱۲. کارشناسان محلی بازاریابی دیجیتال را استخدام کنید

برای بررسی، در اینجا یک چک لیست سئوی محلی وجود دارد که به شما کمک می کند به سمت یک کمپین موفق راهنمایی شوید:

 

  • یک نمایه کسب و کار گوگل بهینه شده ایجاد کنید
  • کسب و کار خود را در فهرست راهنمای محلی مرتبط فهرست کنید
  • یک وب سایت جامد بسازید و آن را برای موقعیت مکانی خود بهینه کنید
  • بازاریابی محتوای محلی را شروع کنید
  • دریافت نقل قول های محلی
  • درخواست بررسی های آنلاین مثبت بیشتر
  • سرمایه گذاری در روابط عمومی محلی
  • دریافت بک لینک های محلی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی را شروع کنید
  • از داده های ساخت یافته استفاده کنید
  • قابلیت مشاهده خود را در Google Maps و جستجوی ارگانیک ردیابی کنید
  • کارشناسان محلی دیجیتال مارکتینگ را استخدام کنید

 

آخرین مرحله در لیست ممکن است مهمترین مرحله باشد. استخدام بازاریابان باتجربه برای کمپین بازاریابی محلی شما می تواند به شما در دستیابی به نتایج خیره کننده کمک کند.

 

بازاریابی روی نقشه به صدها صاحب کسب و کار کمک کرده است تا با استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر مانند SEO محلی به اهداف خود برسند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح