تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 17:42
52 بازدید
کد خبر : 156834

کاهش ۱۴ درصدی جرایم کلاهبرداری در نوروز/ جان باختن ۷۷۵ نفر در جاده‌های استان در سال گذشته

کاهش ۱۴ درصدی جرایم کلاهبرداری در نوروز/ جان باختن ۷۷۵ نفر در جاده‌های استان در سال گذشته

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کاهش ۱۴ درصدی جرایم کلاهبرداری در استان در ایام نوروز خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای طرح‌های نوروزی اظهار کرد: همه ساله با شروع تعطیلات آخر سال و آغاز سال جدید

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کاهش ۱۴ درصدی جرایم کلاهبرداری در استان در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای طرح‌های نوروزی اظهار کرد: همه ساله با شروع تعطیلات آخر سال و آغاز سال جدید طرح‌های نوروزی پلیس نیز به منظور تامین آرامش و امنیت اجرا می‌شود.
وی به اقدامات انجام شده در چهارشنبه پایان سال اشاره کرد و افزود: طبق آمار اورژانس استان، امسال علاوه بر کاهش ۲۳ درصدی تلفات چهارشنبه سوری، کشفیات پلیس نیز به دلیل کاهش تمایل مردم در استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد، کاهش یافت.
وی در ادامه با ارائه آماری از سرقت منازل در تعطیلات عید ۹۸ در استان، گفت: با توجه به خالی شدن منازل در ایام عید و در سفر بودن بسیاری از افراد، استان ما یکی از استان‌های کم‌وقوع از این نظر بود.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان کرد: با اجرای طرح نوروزی پلیس، با کاهش ۱۳ درصدی جرایم مهم مانند سرقت از منازل، مغازه‌ها و خودروها مواجه بودیم و درصد وقوع جرایم خشن مانند سرقت مسلحانه نیز صفر بود، با احتساب افزایش ۱۸ درصدی جرایم خرد به دلیل وجود سارقان سابقه‌دار در مجموع رشد هفت درصدی تمامی وقایع را در استان داشتیم.
وی با بیان این که میزان کشفیات پلیس در طرح نوروزی ۱۰۰ درصد بود، افزود: با تلاش پلیس، چهار باند سارقان در این ایام متلاشی شد و تعداد دستگیری نسبت به سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی داشت.
وی گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده ۷۶/۲ سارقان به داشتن اعتیاد اذعان کردند، ۹۶/۲ سارقان مرد و ۸۱/۵ درصدشان سابقه دار، ۷/۲ درصدشان غیربومی و ۸۳/۹۷ درصدشان بیکار بودند.
عبدی از افزایش ۹۱ درصدی کشف مواد مخدر توسط پلیس خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۷۲ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده بود که امسال این میزان به ۳۳۰ کیلوگرم رسیده است.
وی با اشاره به اقدامات پلیس در راستای مبارزه با قاچاق ارز و کالا و رونق تولید ملی، افزود: ارزش ریالی لوازم قاچاق کشف شده بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و عمده کالاها شامل لوازم خانگی، پوشاک، موبایل و ماهواره بود.
وی با بیان این که نوروز امسال ۸۳ هزار و ۸۱۲ مورد تماس با پلیس داشتیم، اظهار کرد: تعداد تماس‌ها نسبت به سال گذشته افزایش ۴۵ درصدی داشت که ۳۷ هزار و ۵۱۷ مورد تماس منجر به عملیات شد، طبق بررسی‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۹۷ امسال میزان رضایت مردم از پلیس هم افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه از جان باختن ۷۷۵ نفر در جاده‌های آذربایجان شرقی طی سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد فوتی و ۱۱ هزار مصدوم جاده‌ها آمار قابل توجهی بوده، اما امسال مردم مشارکت بیشتری داشتند و کاهش تعداد مصدومان نشانگر کاهش سرعت است.
وی در پایان با اشاره به مجهز شدن پلیس راهنمایی رانندگی در ۱۱ شهرستان استان به موبایل هوشمند، خاطرنشان کرد: با هدف قانونمند شدن پلیس و رانندگان و به حداقل رسیدن درصد خطا، حذف قبوض و ثبت سریع خلافی، پلیس راهنمایی رانندگی امسال رانندگان متخلف را از این طریق جریمه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح