تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:15
51 بازدید
کد خبر : 182289

کرونا بلای جان ژیمناستیک کرمانشاه/ از ۸۰۰۰ ورزشکار به ۲۰۰ ورزشکار رسیده‌ایم

کرونا بلای جان ژیمناستیک کرمانشاه/ از ۸۰۰۰ ورزشکار به ۲۰۰ ورزشکار رسیده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه گفت: تا قبل از کرونا بیش از هشت هزار ورزشکار بیمه شده داشتیم و دومین رشته ورزشی پرمخاطب استان محسوب می شدیم، اما شیوع کرونا باعث شده اکنون فقط ۲۰۰ ورزشکار داشته باشیم. غلامرضا همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت حدود یکسال از شیوع بیماری کرونا،

کرونا بلای جان ژیمناستیک کرمانشاه/ از 8000 ورزشکار به 200 ورزشکار رسیده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه گفت: تا قبل از کرونا بیش از هشت هزار ورزشکار بیمه شده داشتیم و دومین رشته ورزشی پرمخاطب استان محسوب می شدیم، اما شیوع کرونا باعث شده اکنون فقط ۲۰۰ ورزشکار داشته باشیم.

غلامرضا همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت حدود یکسال از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرد، به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری و حفظ سلامتی ورزشکاران همه رشته‌های ورزشی تعطیل شدند، اما با تداوم این بیماری و پس از گذشت چند ماه برخی رشته های ورزشی کم برخورد مثل ژیمناستیک فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه طی این یکسال تنها به مدت کوتاهی این رشته تعطیل بود، اما هنوز سالن های این رشته ورزشی پرمخاطب خلوت است و روزهای شلوغ سالهای گذشته را ندارد.

رئیس هیات ژیمناستیک استان افزود: سال گذشته با بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته، دومین رشته پرمخاطب استان بودیم، اما از وقتی که کرونا شیوع پیدا کرده تعداد ورزشکاران ما در سطح استان به ۲۰۰ نفر هم نمی رسد.

وی اضافه کرد: اکثر مخاطبین رشته ژیمناستیک کودکان بین چهار تا شش ساله هستند که والدین آنها از ترس ابتلای فرزندانشان به کرونا، مانع از حضورشان در سالن های ژیمناستیک می شوند و طی ماه های گذشته هر ماه بصورت میانگین تنها یک ورزشکار به تعداد هنرآموزان ما اضافه شده است.

همتی تاکید کرد: تا زمانی که بیماری کرونا فروکش نکند، حال ژیمناستیک کرمانشاه روبه بهبودی نمی‌رود و فکر می کنم تا یکسال پس از آن به حالت قبلی خود باز نمی گردد.

رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه یادآورشد: هرچند پروسه قهرمان سازی در رشته ای مانند ژیمناستیک برخلاف دیگر رشته های ورزشی، پروسه‌ای طولانی و حداقل هفت تا هشت ساله است، اما زیانی که کرونا به این رشته وارد کرد، باعث شده تا به اندازه یکسال در بحث قهرمان پروری ژیمناستیک خلاء بوجود آید.

وی افزود: البته باوجود اینکه در بُعد همگانی شاهد افت شدید تعداد مخاطبان این رشته بوده ایم، اما تلاش کردیم دربخش قهرمانی ورزشکارانمان را فعال نگاه داریم تا سطح آمادگی‌شان حفظ شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

پراپ رابین سود

دانلود استوری اینستاگرام

ادکلن بلک افغان

تلویزیون سامسونگ du7000

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خرید الکتروموتور

یخسازی قالبی

قیمت باتری ماشین با ارسال و نصب رایگان

پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

تعمیر کولر گازی در تهران

قیمت آجر

لیست قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی

خرید صندلی پزشکی

لوازم یدکی تاپ یدک

قیمت باتری سرفیس

گلند فلکسیبل

هزینه سفر به مشهد

خرید دیزل ژنراتور

 

هزینه ترجمه

 

آموزش محاسبه حق سنوات و پایه سنوات 1403

 

قیمت فنس

 

رپرتاژ به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

 

خرید دمپایی و صندل عمده

 

 

 

 

خرید ممبر گروه

 

 

 

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

نانوسان

چاپ کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فیلم استرچ

 

 

 

 

 

 

سمپاشی ساس

 

 

آجر نسوز

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح