تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1402 - 2:18
108 بازدید
کد خبر : 208112

نمایندگی دوربین داهوا و نحوه ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش

نمایندگی دوربین داهوا و نحوه ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش

داهوا یکی از برندهای تولید کننده سیستم مداربسته است. این برند تولید کشور چین است. نمایندگی دوربین داهوا در کشورهای مختلف فعالیت می کند. داهوا در ایران نیز دارای نمایندگی است. این شرکت دوربین های مداربسته را در دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ تولید می کند. دوربین های مداربسته تحت شبکه از دستگاه ضبط

داهوا یکی از برندهای تولید کننده سیستم مداربسته است. این برند تولید کشور چین است. نمایندگی دوربین داهوا در کشورهای مختلف فعالیت می کند. داهوا در ایران نیز دارای نمایندگی است. این شرکت دوربین های مداربسته را در دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ تولید می کند. دوربین های مداربسته تحت شبکه از دستگاه ضبط nvr و دوربین های مداربسته آنالوگ از دستگاه dvr برای ضبط تصاویر استفاده می کنند. برخی از کاربران بنا به دلایلی ممکن است بخواهند تصاویر دوربین مداربسته را بر روی فلش انتقال دهند. در این مقاله قصد داریم تا به سیستم های مداربسته داهوا و آموزش ریختن فیلم دوربین مداربسته داهوا روی فلش بپردازیم. 

دوربین مداربسته تحت شبکه چیست

دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند. این دوربین ها بر اساس تکنولوژی به دو دسته تقسیم می شوند. دوربین های مدار بسته با تکنولوژی آنالوگ و دوربین مدار بسته با تکنولوژی تحت شبکه. دوربین مداربسته تحت شبکه چیست؟ دوربین های مداربسته تحت شبکه در بستر شبکه و با استفاده از کابل شبکه کار می کنند. این دوربین ها دارای کیفیت تصاویر بالاتری در مقایسه با دوربین های آنالوگ هستند. قابلیت ها و تکنولوژی های هوشمند نیز در این دوربین ها پیشرفته تر است. در سیستم مدار بسته تحت شبکه داهوا تصاویر توسط دوربین مداربسته ثبت شده و پس از پردازش تصاویر به دستگاه ضبط ارسال می شوند. تجهیزات در سیستم مداربسته تحت شبکه عبارتند از:

  • دوربین مداربسته تحت شبکه
  • کابل شبکه
  • دستگاه ضبط nvr
  • سوئیچ
  • آداپتور و یا منبع تغذیه
  • مانیتور

دستگاه nvr چیست

nvr دستگاه ضبط در سیستم مداربسته تحت شبکه است. دوربین های مداربسته برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه های ضبط دارند. این دستگاه ها در هر یک از تکنولوژی های سیستم مداربسته متفاوت است. به طور کلی دو نوع دستگاه ضبط در سیستم مداربسته به نام دستگاه DVR و NVR وجود دارد. دستگاه NVR چیست؟ وظیفه این دستگاه ها دریافت تصاویر از دوربین مداربسته و ضبط آن ها است. تنظیماتی مانند نور، رنگ، قابلیت های تشخیص چهره، خواندن پلاک و…. در دستگاه NVR انجام می شود. دستگاه های NVR دارای مدل و انواع مختلفی هستند. انواع دستگاه NVR بر اساس تعداد کانال، پشتیبانی از کیفیت تصویر ، تعداد هارد، پهنای باند، فرمت فشرده سازی و قابلیت POE تقسیم می شوند.

تعداد کانال در NVR ها نشان دهنده تعداد دوربین مداربسته قابل پشتیبانی توسط دستگاه ضبط است. توجه داشته باشید که کیفیت تصاویر دوربین مداربسته و کیفیت تصاویر قابل پشتیبانی دستگاه ان وی ار با یکدیگر هماهنگ باشند. همچنین هر دستگاه NVR از تعداد هارد با ظرفیت مشخصی پشتیبانی می کند. برخی از ان وی آرها با توجه به نوع آن ها از قابلیت هایی مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، شمارش افراد، خواندن پلاک و… پشتیبانی می کنند. 

آموزش ریختن فیلم دوربین مداربسته داهوا روی فلش

برای آموزش ریختن فیلم دوربین مداربسته داهوا روی فلش نیاز به کمی دانش فنی است. اطلاعات دوربین مداربسته بر روی هارد دوربین مداربسته ذخیره می شوند. اما در برخی از مواقع لازم است تصاویر و فیلم های دوربین مدار بسته را به فلش انتقال دهید. بهتر است بدانید که تمام دستگاه های ضبط DVR و NVR دارای یک پورت برای اتصال فلش هستند. پورت های USB در برخی از مدل های دستگاه ضبط در پشت دستگاه و در برخی دیگر جلوی دستگاه قرار دارد. ابتدا باید فلش را به دستگاه ضبط متصل کرده و به وسیله منوی دستگاه ضبط به قسمت پلی بک یا پخش فیلم دوربین مداربسته بروید. تصاویر دوربین مداربسته را از این بخش به فلش منتقل کنید. 

انتقال تصاویر دوربین مداربسته به فلش و یا بکاپ گیری در زمان های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال در صورت وقوع جرم و یا حادثه ای نیاز دارید تا تصاویر را به فلش منتقل کرده و به عنوان مدرک استفاده کنید. فیلم های دوربین مداربسته را می توانید به کامپیوتر نیز منتقل کنید. برای انتقال فیلم دوربین مداربسته به کامپیوتر باید ابتدا فیلم ها را بر روی فلش ریخته و سپس فلش را به پورت USB کامپیوتر متصل کنید. 

خرید دوربین مداربسته از نمایندگی دوربین داهوا

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم شرکت تولید کننده سیستم مداربسته داهوا در کشورهای مختلف از جمله ایران دارای نمایندگی است. خرید دوربین مداربسته از نمایندگی دوربین داهوا نسبت به سایر شرکت ها دارای مزایای بسیاری است. هنگام خرید دوربین مداربسته از نمایندگی ها می توانید از اصالت و سلامت دوربین مداربسته مطمئن باشید. نمایندگی های مجاز داهوا دارای تمام محصولات داهوا از جمله دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه های ضبط DVR و NVR و… هستند. می توانید محصولات داهوا را با قیمت مناسب از نمایندگی تهیه کنید. همچنین پس از خرید دوربین مداربسته از نمایندگی می توانید درخواست نصب دوربین را نیز از کارشناسان حاضر در نمایندگی ها داشته باشید. اگر هر زمان از استفاده از دوربین مداربسته با سوال و یا مشکلی مواجه شدید می توانید از کارشناسان حاضر در نمایندگی های رسمی داهوا کمک بگیرید. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.